Don't You Worry Child (Radio Edit) [feat. John Martin] - Swedish House Mafia

今日推薦 Swedish House Mafia(中譯:瑞典浩室黑手黨) - "Don't You Worry Child(別擔心孩子)" feat. John Martin

Swedish House Mafia是瑞典電子舞曲樂團兼福音樂團,由Axwell、Steve Angello與Sebastian Ingrosso三位浩室唱片騎師兼音樂製作人於2008年所組成;於2013/03/24解散。Swedish House Mafia曾登上「DJ雜誌」百大唱片騎師排行榜第10名,兩度入圍葛萊美獎,連續兩年獲得MTV歐洲音樂大獎最佳瑞典藝人獎項。

 "Don't You Worry Child"一直以來都是我的愛,在迷失與悲傷時,會循環播放這首歌,直到我痛哭發洩畢 內心回歸平靜。在沒聽見這首歌之前我很難相信有那麼首歌能給人那麼大的力量。但是—愛是偉大且寬廣的(即使非信徒)仍深受感動如獲治癒!!!



歌詞&翻譯


There was a time, I used to look into my father's eyes

有一次,我曾經看著父親的眼睛

In a happy home, I was a king I had a gold throne

一個幸福的家庭,我是國王,我有一個黃金寶座

Those days are gone, now the memories are on the wall

那些日子已經過去了,現在的回憶掛在牆上

I hear the sounds from the places where I was born

我聽到的聲音從我出世的地方

Up on the hill, across the blue lake,

在山上,穿越藍湖,

That's where I had my first heartbreak

那是我第一次心碎

I still remember how it all changed

我依然記得這一切都改變了

My father said

我的父親說

Don't you worry, don't you worry child

別擔心,別擔心孩子

See heaven's got a plan for you

看到天上有計劃的你

Don't you worry, don't you worry now

別擔心,別擔心了

Yeah!

是啊

Don't you worry, don't you worry now

別擔心,別擔心了

Yeah!

是啊

Ooh ooh ooh oh!

哦哦哦哦哦哦!

See heaven's got a plan for you

看到天上有計劃的你

Ooh ooh ooh oh!

哦哦哦哦哦哦!

There was a time, I met a girl of a different kind

曾經有一段時間,我認識了一個女孩的不同

We ruled the world, thought I'll never lose her out of sight,

我們能統治世界,我會永遠失去她了,

We were so young, I think of her now and then

我們是如此年輕,我想她現在

Still hear the song reminding me of when

聽到這首歌讓我想起的時候

Up on the hill, across the blue lake,

在山上,穿越藍湖,

That's where I had my first heartbreak

那是我第一次心碎

I still remember how it all changed

我依然記得這一切都改變了

My father said

我的父親說

Don't you worry, don't you worry child

別擔心,別擔心孩子

See heaven's got a plan for you

看到天上有計劃的你

Don't you worry, don't you worry now

別擔心,別擔心了

Yeah!

是啊

Don't you worry, don't you worry now

別擔心,別擔心了

Don't you worry, don't you worry child

別擔心,別擔心孩子

See heaven's got a plan for you

看到天上有計劃的你

Don't you worry, don't you worry now

別擔心,別擔心了

Yeah!

是啊

Don't you worry, don't you worry now

別擔心,別擔心了

Yeah!

是啊


你們每一個小小的動作:收藏關注、點擊喜愛、留言評論-都給予我莫大的鼓勵!
Thank you so much.
You may not know how I treasure them.

悅耳/lily ✿

评论
热度(8)

悅耳

LOF非內地之其他區域無法撥放音頻,因此本博將不再做文字敘述,僅提供音樂曲目,謝謝。

!!注意!! 所有文章不得無授權轉出Lofter,轉載翻譯歌詞請務必取得原譯者許可!!
如有疑問請閱"關於我",或"私信"給lili(lily)。
希望您收聽愉快( •ˆ-ˆ•) •·♥τнänκ чöü♥·•

© 悅耳 / Powered by LOFTER