Open - Rhye

今日推薦 Rhye - "Open"


歌詞&翻譯

I'm a fool for that shake in your thighs
晃動你雙腳的我有多麼傻
I'm a fool for that sound in your sighs
聽見你的嘆息的我真傻
I'm a fool for your belly
為你感到寢食難安的我真傻
I'm a fool for your love
接受你的愛 我真傻
I wanna make this plain
我想要讓這份愛是單純的
Oh, I know you're faded
我知道你已慢慢淡出
Hmm, but stay, don't close your hands
嗯...就這樣吧 別放開我
I wanna make this plain
我想要簡單的關係
Oh, I know you're faded
我知道你已慢慢淡出
Hmm, but stay, don't close your hands
嗯....就繼續吧,請別拋棄我
Caught in this pool held in your arms
陷入這泥沼 被你擁在懷裡
Caught like a fool without a line
傻的分不清界線
We're in a natural spring
我們看似一見鍾情的春天
With this gentle sting between us
但伴隨著溫柔的刺在我們身旁
I wanna make this plain
我想要讓這份愛是單純的
Oh, I know you're faded
我知道你已經淡了
Hmm, but stay, don't close your hands
嗯...就這樣吧 請別離開我
I wanna make this plain 
我想要簡單的關係
Oh, I know you're faded
我知道你已慢慢淡出
Hmm, but stay, don't close your hands
嗯....就繼續吧,請別拋棄我
Ooh, stay open
嗚~繼續敞開愛吧
Ooh, stay open
嗚~繼續敞開愛吧
Stay open
繼續愛吧
Hmm, stay open
嗯~繼續愛吧
I wanna make this plain
我想要讓這份愛是單純的
Oh, I know you're faded
我知道你已經淡了
Hmm, but stay, don't close your hands
嗯...就這樣吧 請別離開我
I wanna make this plain
我想要簡單的關係 
Oh, I know you're faded
我知道你已慢慢淡出
Hmm, but stay, don't close your hands
嗯....就繼續吧,請別拋棄我
Stay open
繼續敞開
Stay open
繼續敞開愛
Stay open
繼續敞開愛吧
Hmm, stay open
嗯~繼續愛吧


你們每一個小小的動作:收藏關注、點擊喜愛、留言評論-都給予我莫大的鼓勵!
Thank you so much.
You may not know how I treasure them.

悅耳/lili ✿

评论
热度(31)

悅耳

LOF非內地之其他區域無法撥放音頻,因此本博將不再做文字敘述,僅提供音樂曲目,謝謝。

!!注意!! 所有文章不得無授權轉出Lofter,轉載翻譯歌詞請務必取得原譯者許可!!
如有疑問請閱"關於我",或"私信"給lili(lily)。
希望您收聽愉快( •ˆ-ˆ•) •·♥τнänκ чöü♥·•

© 悅耳 / Powered by LOFTER